Mikor Csillánál jártunk néhány hete, próbáltam tesztelni a Törpét macskákra, ám annyira ingergazdagnak bizonyult a hely, hogy a macskák voltak az utolsó dolog, ami Törpe figyelmét lekötötte. Így kissé bátortalanul, ám azt mertem írni, macskákra jól reagál. Már attól tartottam, nem tudom rendesen letesztelni, de ma a reggeli sétán egy iszonyú jófej cica a segítségemre sietett. Az egyik kapu nyitva volt, Panka egyből ment benézni (a tegnapi sétán így zárta be magát, én meg szólhattam neki, ha nem jön egy bácsi, aki az adott kapu mögött lakik, még mindig keresem Pankát... szóval ez veszélyes sport! :D ), akkor láttam, hogy ott van egy cica. Természetesen Törpének is oda kellett mennie, ő nem maradhat ki semmiből, és akkor láthattam, amint Törpe bekukkant a kapun, a macsek meg érdeklődve odamegy hozzá, összeszagolnak, orroznak néhány másodpercig, aztán a cica bemegy a házba. Törpének eszébe sem jutott utána szaladni, vagy rávakkantani, vagy az agresszivitás akár legkisebb jelét is mutatni, így most már bizton állíthatom, Törpe 100% macskakompatibilis. Ha esetleg eddig ez lett volna a visszatartó erő.

A bejegyzés trackback címe:

https://taskakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr404939004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása