Van az úgy, hogy az embernek döcögősen indul a reggele. Na ez a mai pont ilyen volt.

Fél 9 körül ébredt a Törpe, és ha már fent volt, gondolta felébreszt engem is. Meg is lepődtem, hogy ilyen sokáig bírta, máskor fél 8 körül szoktunk kelni és elindulni sétálni. Mikor kicsit megcsúszunk, rögtön ott az eredmény a padlón, szóval nálam a ki későn kel, aranyat lel szabály az érvényes. Az eredményből láttam, itt van egy kis hasmas, jejj, szuper. Gyorsan összekaptam magam, Panka már tűkön ült, gondolom neki is sietős volt a dolog, indulás. Panka és én be a liftbe, Törpe sehol, a folyosón rohangál. Máskor amint meghallja, hogy itt a lift, már rongyol is be, gyanús is volt ez a mai viselkedése. Aztán kiderült miért... Poziba vágta magát a szomszéd ajtaja előtt, ahonnan csak a másik szomszéd ajtajáig tudtam elimádkozni, fogta magát és odacsokizott. Közben Panka a liftben, ahonnan ilyenkor nem nagyon lehet kirobbantani már. Jó, segáz, megoldjuk. Vissza a lakásba papírtörlőért, közben liftet elhívják. Pankástól. Takarítás közben a lépcsőházat takarító pasi (akivel tök gyakran összefutunk, tehát tudja, hogy kicsit bolond vagyok) szól, hogy a kutya a földszinten. Kérdezi visszahívja-e a liftet, kértem, igen. Lift feljön a hatodikra, benne a szomszéddal (akinek az ajtaja előtt volt a csoki néhány másodperccel korábban), Panka sehol. Erre Törpe be a liftbe, amit ugye a negyedikre hívott a pasi, lift el. Törpéstől. Lakásban lepakolok (csoki, papírtörlő), de közben hallom, hogy a Törpe veszettül ugat. Mikor leértem láttam, hogy nagyon védi azt az ajtót, amire azt gondolta, a miénk. Segáz, lift itt van, Törpe itt van, én itt vagyok. Mehetünk. Lifttel le a földszintre, ahol már Panka hülyét kap, hogy hol vagyunk már. Véééégre kiértünk a kapun, be a bokorba, ahonnan Törpét úgy kellett kihámoznom a póráz labirintusából.

De utána minden rendben volt, leszámítva, hogy Törpe annyira szobatiszta, hogy a hasmasokat is előszeretettel végzi az utcán - takarítsd fel a zsebedben található célszerszámokkal...

Még szerencse, hogy ma egész jó hangulattal ébredtem, így ezeken csak mosolyogni tudok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://taskakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr554974413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása