Tegnap nagyon előrelátó módon kértem a dokibától gallért is a kis buksijára, mert valahogy sejtettem, hogy ezt a rosszalkodást nem fogja kihagyni a caros. Jó sokáig nem is kellett ráraknom, de aztán eszébe jutott - vagy felébredt rendesen? - hogy akár a saját kezébe is vehetné a gyógyulását, ezért muszáj volt felapplikálnom a gallért. Volt nagy boldogság, sejthetitek... Az esti sétát azonban összekötöttük egy villámlátogatással Ancsinál és Typynél, így lekerült a gallér, maradt a két kis jacko-kötés, ám mivel a séta után - nem túlzok! - kb. 4 perc volt, mire visszaraktam a cuccost, úgy döntöttem, állandósítjuk a dolgot. Éjszakára amúgy is fent akartam hagyni, mert nem tudom/akarom folyton lesni minden mozdulatát, de valahogy arra nem számítottam, hogy még gallérral a fején is megpróbálja betuszkolni magát az ágyneműtartómba. Ez ugye már kiegészítők nélkül sem egyszerű, jó sok küzdés és alakformálás árán sikerült csak, ám - meglepő módon - ez a tölcsér sem segített a dolgon. Cserébe iszonyú élvezetes volt 3 mp-cel elalvás előtt azt hallani, hogy Törpe megpróbálja a lehetetlen. Nem adta fel, vagy háromszor rá kellett szólnom, hogy hagyja már abba, különben kirakom az esőbe csillagokat nézni! A legnagyobb gond amúgy, hogy nem nagyon tud/akar inni ebben a maskarában, ezért amikor csak lehet, leveszem róla, még ha sűrűn is kell rászólnom.

Így duzzog benne:

A reggeli sétán azonban még rajta hagytam - akkor még kemény volt a szívem - a járókelők legnagyobb örömére. Ugyanis Törpe irtó mókásan hengyókálja magát ebben a cuccban, a két kis (még!) fehér kötésével a lábán igencsak mókás látványt nyújt. Viszont mivel kotorékeb, és amúgy is közel van a földhöz, gyakorlatilag felszánt mindent, amit megszagol. Majdnem úgy működik a tölcsérével, mint egy jófajta markoló.

Így sétál:

Így néz ki a tölcsér a séta után:

A bejegyzés trackback címe:

https://taskakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr314971264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása