Nagy nap virradt vasárnap a Törpére, egészen Fótig mentünk a Fressnapf örökbefogadó napjára. Alapvetően a Retriever Rescue Fajtamentő Egyesület volt a hivatalos, mivel viszont az Egyesületnek én is tagja vagyok, amúgy is mentem volna, vittem magammal a Törpét is. Természetesen naaaagyon cuki volt! Egyáltalán nem zavarta a sok nagy retriever, sőt! Az abszolút kedvence egy még nem teljesen felnőtt német vizsla lány volt. Igaz, ő legtöbbször a lámpaoszlophoz volt rögzítve, mert kicsit túlteng benne a kirándulhatnék, ám Törpe kedvesen mindig odament elérhető távolságon belülre, hogy a vizslalány kellőképp tudja nyúzni. Reggel 9 körül értünk oda, 4-ig tartott a rendezvény, majd 4-től volt a kutyaszépségverseny. A Zeb kb délután 2-ig teljes erőbedobással pörgött, mászkált, ásott (!!!), nyúzatta magát, meg-meglépett, azt hittem már sosem merül le az elem. De aztán végre eljött ez a pillanat is, mondom, olyan 2 körül. Ekkor bemászott az asztal/szék alá és kinyúlt. Majd játszott még picit, alakított még a bokrok alatti lyukakon, végül az egyikbe belefekve mély álomba zuhant. A szépségversenyre (mert nyilván beneveztem vele) úgy kellett felébreszteni. 3 kategória volt (mini, midi, maxi), összegyűlt úgy 20-25 kutya. A mini kategóriában hárman voltunk, és mivel Törpe annyira fáradt volt, hogy egy kört sem bírt menni, így felvettem az ölembe és úgy mutattam körbe az amúgy örökbefogadható kölyköt. Nyilván megnyertük a kategóriánkat :) - ezúton is köszi mindenkinek a szavazatot. Törpe kapott egy zsák miniknek való tápot, egy jutittartó fém dobozt, jutifalikat és egy rózsaszín, sípolós plüss játékot, amit immár napok óta boldogan hurcol a lakásban. A gazdi kapott egy XXL-es méretű purinás polár mellényt, ami alá még én is kb 5 pulcsit fel tudnék venni, szóval Törpével együtt a mellény is gazdikereső! :D

Hosszú napja volt a gyerkőcnek, így két éjszakát a nappaliban töltött Törpe, annyi ereje sem volt, hogy feljöjjön a lépcsőn a jól megszokott ágyneműtartómban aludni. Azóta persze már milliószor kipihente a fáradalmakat, apportíroztunk, lakásátrendeztünk, Media Markt és Müller újságokat olvastunk (darabokra), házat is őriztünk, szóval zajlik az élet. Sétálni sajnos még mindig nem tudunk menni, még mindig hiányoznak az oltások (a hétvégi bulira is félve vittem el, de itt, a IX. kerben jó eséllyel több az oltatlan kutya és az elkapható vírus, ezért nem kockáztatok).

Szerintem mindenki jól érezte magát, bár komoly gazdijelölt nem jelentkezett az örökbefogadó napon. Ezúton is nagyon köszi a fóti fressinek, remélem még lesz alkalmunk ilyen rendezvényeken részt venni - a retrieverekkel :)

Néhány bizonyíték:

A bejegyzés trackback címe:

https://taskakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr464830282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása