Zsákbakutya 2012.11.11. 12:33

Kutyasuli 1.0

Egy ideje már terveztem, hogy kipróbáljuk Törpével a kutyaovit, és ma reggel épp kapóra jött egy kutyasuli látogatás (az RR mostanában kezdett együttműködni az Alfa Kutyaiskolával, kimentünk szétnézni). Természetesen vittem magammal a kis vacakot is, flexi pórázon, ami kb annyira ciki egy kutyasuliban, mint Tour de France-on kitámasztós kerekű biciklivel indulni... Na de ezen viszonylag hamar túlléptem, meg a suli egy üresebb részén (konkrétan egy focipályán) végül elengedtem a vérebet, had rohangáljon a többi ebbel. Volt ott vagy 2 border, 1 kölyök labi, 2 felnőtt labi, 1 felnőtt goldi és egy "kutyakölyökbarát" német juci is. Törpe természetesen halálosan jól érezte magát a nagyok között, rótta a boldogkutya köröket, rohant a többi kutya és/vagy labda után. Néha elindult felfedezni a világot, akkor kicsit segíteni kellett visszatalálni, de egyébként nagyon kis ügyesen viselkedett. A kedvenc jelenetem az volt, mikor messziről beindult a behívásra, robogott, mint egy gőzmozdony, én leguggoltam, hogy erősítsem a lelkesedését, ő meg beérkezéskor simán átfutott a lábam alatt :D Először azt hittem véletlenül nem tudott megállni, de miután vagy 4x eljátszotta, kezdtem sejteni, hogy ezt nagyon is így tervezte :) Mivel a behívást eddig nem nagyon gyakoroltuk, nem is csoda, hogy nem 100%-os, de ahhoz képest igazán ügyes. Kint voltunk úgy 2 órán keresztül, a Törpe szinte az egész időt rohangálással töltötte. Úgy szaladt, hogy még a tapasztalt kutyásokat is meglepte, milyen kis fürge. Amikor épp nem gyorsasági rekordot döntögetett, a 4-es metró csepeli állomásának kiásásán fáradozott. Persze mindenkit levett a lábáról, hisz hozta a szokásos formáját: jó fej, közvetlen, nyílt, értelmes, kutyákkal és emberekkel barátságos kis szaros :) Jövő héten el is megyünk majd oviba, szerintem borrrrrzasztóan fogja élvezni!

A hazaúton nyilván bealudt, most is épp élményfeldogoz :)

(április óta nem nagyon voltam kutyasuliban, azt hiszem, ez nekem is jót fog tenni, már most alig várom! :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://taskakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr394901686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása